070 - 352 11 92 Vacatures  Afspraak

Klachtenregeling

Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken.

Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden.

Informatiepunt

Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.erisietsmisgegaan.nl of telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 202 5012, € 0,15 per minuut).

Klachtenregeling

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw tandarts via info@tcaltman.nl, telefonisch via +31(0)70 - 352 1192 of via het contactformulier. Wanneer u uw klacht bij ons heeft gemeld, nemen wij binnen drie werkdagen contact met u op om uw klacht op te lossen.

Komt u er met onze praktijkmanager niet uit, dan kan onze praktijkmanager een second opinion voor u aanvragen.
De mening van een tandarts die niet bij het conflict is betrokken, kan uw visie bevestigen, nuanceren of een geheel nieuw inzicht geven.

Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de erisietsmisgegaan.nl. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €50.- een beroep doen op de Geschillencommissie. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de website van www.allesoverhetgebit.nl.

Uw mening telt

Bent u niet tevreden over uw behandeling of onze service, aarzel in dat geval niet om contact met ons op te nemen. Samen met u kunnen wij opzoek naar een passende een oplossing. Ons doel is om iedere klacht naar beider tevredenheid op te lossen.

De inhoudelijke klacht of klachten over service worden altijd opgepakt door de praktijkmanager. De praktijkmanager handelt zelf de klacht af en/of bespreekt de klacht met de behandelend tandarts en/of de eindverantwoordelijke tandarts van de praktijk. Er wordt altijd terugkoppeling gegeven aan de behandelend tandarts zodat een volgende klacht voorkomen kan worden.

Direct contact

Tandheelkundig Centrum Altman is de gerenommeerde tandartspraktijk in het Statenkwartier in Den Haag. Bij vragen kunt u op werkdagen ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.

070 - 352 11 92 Maak een afspraak Online inschrijven

Vraag het de tandartsen in Den Haag

Aanhef *

Aantoonbaar de beste tandartspraktijk in Den Haag

Onderdeel van:
070 - 352 11 92 contact